امور آب و فاضلاب هوراند

روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی امور آب و فاضلاب شهرستان هوراند

امور آب و فاضلاب هوراند

روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی امور آب و فاضلاب شهرستان هوراند

امور آب و فاضلاب هوراند

اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان هوراند در سال 1379 تاسیس و نسبت به ارائه خدمات آبرسانی به شهروندان این شهر اقدام نموده است
به دنبال تشکیل شهرستان هوراند در سال 1392 ساختار اداره آب و فاضلاب هوراند نیز از واحد به امور مستقل ارتقاء یافته و تمام خدمات مربوط به آب شرب شهری مستقلاً در این اداره انجام می پذیرد.
در حال حاضر سرپرستی امور آب و فاضلاب هوراند بر عهده آقای نادر قلی یان می باشد.

امور آب و فاضلاب شهرستان هوراند با ارائه خدمات از قبیل فروش انشعاب آب، صدور قبوض المثنی و تسویه حساب، ارائه استعلامات، ترمیم و مرمت شبکه آب و انشعابات، استاندارد سازی شبکه آب و انشعابات، تعویض کنتورهای خراب مشترکین و توسعه خطوط آبرسانی در خدمت همشهریان محترم هوراند می باشد.
شماره های تماس:
44262330 (امور مشترکین- پاسخگویی در وقت اداری)
122 (حوادث- پاسخگویی دایمی و 24ساعته)
44262217 (ارسال فکس)

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، در طی مراسمی در محل سالن اجتماعات اداره دارایی و امور مالیاتی شهرستان هوراند، آقای زین العابدین مردانیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان هوراند معرفی شد.

فرماندار جدید هوراند با اشاره به سوابق حرفه ای و کاری خود، اظهار داشت: با مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق به وزارت کشور استخدام شده‌ام که کارشناس سیاسی و انتظامی فرمانداری کلیبر، سرپرست بخشداری مرکزی کلیبر، بخشدار شادیان شهرستان چاراویماق، معاون فرمانداری چاراویماق، کارشناس فرمانداری شهرستان اسکو از جمله سوابق بنده در بخش‌های مختلف وزارت کشور است.

این فرماندار 43 ساله، متولد شهرستان اهر بوده و سکان شهرستان تازه تاسیس هوراند را در اختیار می‌گیرد.

زین‌العابدین مردانیان، فرماندار جدید شهرستان هوراند در ‌مراسم تودیع و معارفه فرماندار هوراند اظهار داشت:  فراز و نشیب‌هایی که در حوزه تقسیمات کشوری در سطح استان و کشور به‌عنوان شهرستان مستقل شناخته شود، متأسفانه این ضوابط رعایت نشده و کار مسئولان آذربایجان شرقی را سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مسئولان شهرستان هوراند در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان شهرستانی مستقل در کشور شناخته می‌شود، گفت: طبق دستور استاندار به مدیران کل استانی، ازاین‌پس تمامی حق‌ و حقوق شهرستان هوراند به‌عنوان مستقل رعایت خواهد شد.

 فرماندار جدید شهرستان هوراند افزود: هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود مگر اینکه همراهی و همدلی مردم نباشد و اکنون ما دست یاری به‌سوی مردم دراز می‌کنیم تا از این به بعد مشارکت‌های خود را همچنان ادامه دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های صادقانه ابراهیم فریادخواه فرماندار سابق شهرستان هوراند قدردانی شد


امور آب و فاضلاب هوراند